ADAN Zarządzanie Nieruchomościami Opole

Oferta

Pogotowie techniczne

W każdej nieruchomości mimo odpowiedniej opieki, stałego dozoru i konserwacji czasem zdarzają się usterki i awarie, których nie jesteśmy w stanie przewidzieć.
Aby umożliwić Państwu należyte funkcjonowanie z urządzeń i instalacji objętych awarią proponujemy usługę Pogotowia Technicznego działającego 24h/dobę 7 dni w tygodniu. W przypadku zgłoszenia awarii dyżurna osoba/ekipa dojedzie do miejsca zgłoszenia i przystąpi do zabezpieczenia miejsca awarii i usunięcia usterki. Ofertę kierujemy do Wspólnot Mieszkaniowych, budynków komercyjnych oraz Klientów indywidualnych znajdujących się na terenie miasta Opola.
Nasze usługi obejmują interwencję w przypadku awarii:

  • Instalacji elektrycznej
  • Instalacji gazowej
  • Instalacji wodno – kanalizacyjnej
  • Instalacji centralnego ogrzewania
  • Usterek ślusarskich
  • Drobnych usterek bieżących

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Brak informacji

Obsługa porządkowa

Wychodząc naprzeciw potrzebom zarządzanych przez nas obiektów oferujemy usługi utrzymania czystości części wspólnych budynków oraz terenów przynależnych do nich.
Oferta ta ma charakter wyłącznie informacyjny i decydując się na nasze usługi w zakresie zarządzania, nie muszą Państwo decydować się na proponowaną przez nas obsługę porządkową.

  • Każdy zakres obsługi porządkowej jest dostosowywany do indywidualnych cech i potrzeb nieruchomości. W ramach zakresu naszych usług wykonujemy:
  • Zamiatanie i mycie klatki schodowej
  • Mycie szyb w gablotach ogłoszeniowych
  • Wycieranie poręczy, parapetów, grzejników, skrzynek pocztowych, szafek hydrantowych, lamperii, parapetów wewnętrznych
  • Mycie drzwi wejściowych do budynku
  • Mycie okien rozwieralnych i nie wymagających prac na wysokości
  • Mycie lamp oświetleniowych w budynku
  • Zamiatanie piwnic i strychów
  • Zamiatanie terenu śmietnika i ciągów komunikacji zewnętrznej
  • Usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z terenu i powierzchni parkingu i chodników
  • Czyszczenie wpustów deszczowych

W okresie zimowym:

  • Odśnieżanie chodników wokół budynku
  • Wysypywanie piaskiem lub mieszanką

Usługi dodatkowe

ZARZĄDZANIE NAJMEM

Naszą ofertę kompleksowego zarządzania najmem adresujemy do osób – właścicieli mieszkań i domów, którzy z różnych przyczyn nie mają możliwości zajmowania się sprawami związanymi z opieką swojej nieruchomości. Nasza propozycja zapewnia właścicielowi lokalu poczucie bezpieczeństwa i spokój sumienia przekazując nam opiekę nad swoim lokalem, pozwala traktować swoją wynajmowaną nieruchomość jak dobrą inwestycję.

Samodzielne zajmowanie się wynajmem nieruchomości jest trudnym i wymagającym wiedzy i czasu procesem mogącym przysporzyć właścicielowi niejednego problemu. Rozwiązaniem tego jest powierzenie opieki nad mieszkaniem profesjonalistom, którzy przejmą wszystkie obowiązki z tym związane.
Poniżej przedstawiamy Państwu nasz zakres działań zarządzania najmem:

  • Określenie zasad i oczekiwań właścicieli dotyczących najmu,
  • Reprezentowanie właścicieli przed najemcą,
  • Reprezentowanie na podstawie pełnomocnictwa właścicieli przed Wspólnotą Mieszkaniową czy Spółdzielnią, bieżący kontakt z zarządcą budynku, w którym znajduje się mieszkanie,
  • Dokonywanie opłat typu zaliczki na poczet kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej oraz mediów, podatek od nieruchomości, itp.,
  • Reprezentowanie na podstawie pełnomocnictwa właścicieli w zawieraniu umów z dostawcami mediów, telewizji kablowej, internetu itp.,
  • Przygotowanie nieruchomości pod wynajem,
  • vOrganizację ewentualnych prac remontowych związanych z podwyższeniem jego standardu,
  • Dobór najemców,
  • Przygotowanie Protokołu zdawczo-odbiorczego lokalu przejęcia i zakończenia najmu nieruchomości,
  • Zabezpieczenie umowy najmu kaucją,
  • Ubezpieczenie lokalu, a w przypadku szkody czuwanie nad całym procesem likwidacji,
  • Wsparcie serwisowe,
  • Nadzór nad użytkowaniem wynajętego lokalu zgodnie z celami określonymi w umowie najmu,
  • Kontrola płatności najemców oraz ewentualną windykację należności przy współpracy z Kancelarią Prawną
  • Comiesięczne raporty rozliczeń z tytułu wpływów z najmu, zaległości oraz wydatków z tytułu opłat i zleconych konserwacji,
  • Inne czynności i obowiązki w zależności od wymagań i udzielonego pełnomocnictwa przez właściciela.